Knull-kollektiv.. Vart fan har jag hamnat?

Igår satt jag, Joakim, Joakim-biff och Ola och gjorde en lek.
Den är lite som Saw-lekarna, att man får två valmöjligheter och måste välja ett, oavsett hur vidrigt det än är.
Det var massa snusk om våran hyresvärd, våra knarkar-grannar och vem vi helst skulle göka med osv.
 
Idag verkar deras lekar fortsätta, och jag bestämde mig för att
"nä, jag ska nog ta mig ett bad när jag kommer in ifrån min PW!".
Får sedan höra att killarna "haft det kul i det badkaret".
Ja, halva kollektivet verkar ha satt på halva Norge i vårat jävla badkar jag ville mysa ner mig i.
VART FAN HAR JAG HAMNAT?
 
Sen så tänkte jag även meddela att jag åker hem på söndag,
och detta är sista gången innan jul jag är hemma och kan träffa folk,
för när jag åker hem i November ska jag och pappa flyga direkt till Liverpool och kolla på fotboll,
så då har jag tyvärr inte så mycket tid.
Så mellan söndag och torsdag befinner jag mig i Varberg, slå en pling så ses vi!
(På måndag klockan 11 ska jag dock tatuera mig i Göteborg, ni får gärna följa med!)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0