Såna där pinsamma situationer.

Jag hatar när man råkar nämna något så det blir såndär awkward situation.
Jag gjorde de i lördags, gick fram till min klasskompis (som var förlovad sist jag träffade honom) och ba "Ja, och du har kilat stadigt eller? :D".
Sen såg jag att ringen var av och fick till svar "Njah, jag vet inte hur det är längre..".
Jag kände mig som världens hemskaste människa.
Hur jag ens kom att tänka på det nu är också en bra fråga.
 

Sitter förövrigt och väntar på att kollektiv-människan ska ringa så jag kan åka dit.
Börjar bli jävligt less på att sitta i Olivias soffa och kolla på Irene Huss/Beck/Wallander hela jävla dagarna.
Åh, jag vill komma igång med jobbet nu direkt, för detta suger ju!
 
Åker i alla fall hem med Olivia i morrn, ska handla med oss massa mat och skit.
Så om det är någon som vill passa på att ses, skriv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0