Tjillivippen!

Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har mått ganska dåligt i ett par dagar nu,dels pågrund av feber och dels av saker jag inte orkar dra upp här.
Vill ju inte sprida min dåliga sida, för det är ju inge kul att läsa om!

Därför tänkte jag nu skriva när jag är på hyffsat bra humör, för då blir allting mycket bättre.
Igår kom jag och Olivia upp till Sandefjord igen, och idag var det jobb.
As lite folk, men det är bra när man är ny så man hinner lära sig sortimentet och kassan etc.
Jag fick ett häfte, lika tjockt som bibeln, där det endast är info om jeans och Carlings märken.
Texten är hälften engelsk, hälften norsk.
Wohoe, vad kul jag kommer ha på mina lediga dagar!

Om cirka 1 timma flyttar jag också "ut" ifrån Olivias soffa och sen får mina kläder äntligen hängas in i en garderob.
Det är fan självmord att bo i en resväska när man jobbar i en klädaffär, så det ska bli skönt att få allt till rätta!

Nä, nu kom Olivia.
Uppdaterar sen när jag är i ordning igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0