Exakt varför - VARFÖR - är jag vaken nu?

Okej, det är måndag morgon, somnade halv 3 och vaknade 05.00 - kan inte somna om.
Så jävla oskön situation!
Hade skitsvårt att somna ifrån första början, och sen vaknar jag före tuppen för Perus jävla alarm drar igång.
Går det att stänga av det? - Nej.
Är han ens hemma? - Nej.
Hatar vi Peru? - JA.
Oskönt som faan, asså.
 
Men ja, nu när jag ändå är vaken kan jag ju lika gärna hänga här..
Såå, vad sker i Norge?
 
1. I fredags lagade vi mat och spelade spel - köttet var fett och pepprigt och jag sög på spelet,
utöver de små tingen, lyckad afton.
2. Min hyresvärd är dum i huvudet och jag letar nu efter ny bostad.
3. I lördags var det någon form av grabbkväll, fast jag och Marte var med. Tvingades kolla på Thor - den sög.
4. Igår bakade jag cupcakes med min nya mojjäng. Himla kul - himla gött!
5. Har börjat kolla på Paradise Hotel, förstår ännu inte hur man kan hitta 10 hjärndöda människor och placera dom på samma hotell.
6. Jag är fullt medveten om att följande bilder är totalt jävla värdelösa, men jag har inte fått ordning på min NYYYYA kamera, känns därför onice att dra med en systemkamera man inte förstår sig på och leker hobbyfotograf liksom.
 
Här är David, den mest aggresiva sällskapsspelaren jag någonsin skådat.
 
Linus verkar lite fundersam över lagkamraten. (Jag förstår honom).
 
Heh.. Jaa.. 3 burkar cola senare, samt 20 minuters nackmassage senare, var Oskar otroligt sugen på lite spel. Not.
 
Jag gissade på ett spöke eller på någon form av dammråtta ifrån typ Ninja Turtles. Det var en uggla.
Nästan lika nice som din nya tatuering, Melinda! www.melindaemilia.se
 
 Norskt sällskapsspel var det ja.. Efterrätten var god i vilket fall, det är alltid soft.
 
Jag har förövrigt köpt en ny tröja och försökt få mitt hår lite lila på de ställena som va orange.
Eh, färgen är nu dassig, men jag gjorde ett tappert försök i alla fall.
(Blir re-coloring när lönen är på kontot igen.
Bara så ni vet liksom, tänker ju inte glida omkring med dass-hår. Hallååå..)
 

Mycket flummigt inlägg, men jag har sovit i 1,5 timmar. Förvänta er ingen DaVinci-Koden-nivå liksom.
Den är inte ens bra..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0