HELG. Snart i Sverige igen föfaan!

Hejhallå!
 
Idag har jag befunnit (befinnit? svenskan blir sämre ju längre jag bor här asså..) på jobbet hela dagen lång,
därför har jag inte bloggat först nu, för att ah.. Det finns inget att skriva, helt enkelt.
Inga större sensationer varken hemma eller på jobbet, så vafan ska jag skriva liksom?
 
Kollade på Wolf of Wallstreet igår. Har ni sett den?
I såna fall vet ni att han börjar hela sin karriär med att "sälja" en penna.
Exakt så började jag min "karriär" på Carlings också, så vem vet?
Om ett par år kanske jag drar kokain ifrån ett gäng manwhores och köper lyxbåtar för flera miljoner?
NÄÄÄÄ, så knasigt det hade blivit! Jag är ju straightedge och sjösjuk, det där går ju fan inte ihop alltså.
 
Förövrigt har jag sluttampen kvar på min nya blogg - dvs headern!
Jag kommer börja blogga på den nya så fort jag fått till headern, sen är det adios till denna skiten,
och hellooooo till min nya. Den är redan mycket bättre än denna. Designen är så nice..
Åh, jag kan knappt bärga mig.
 
Vet inte än när den kommer upp dock, jobbar i morgon och sen ska vi till Tönsberg med jobbet,
och på söndag åker jag ju hem.. Så på söndagkväll, kanske?
Efter helgen är det garanterat klar i alla fall :)
 
Men då undrar jag,
vad vill ni att jag ska göra/skriva mer om i den nya bloggen? Kom med tips!
Dock kan ni glömma dieter och träningstips.
Jag lever på nudlar och redbull och den enda "träningen" jag får är inte rumsren if you know what I mean.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0