KRAMP.

Pågrund av 2 skäl var jag dum nog att följa med grannarna på Volleyboll igår.
Idag känns min högerarm som jag varit med i onani-maraton, fötterna ömmar och jag inser att...
NEJ, volleyboll är inte min grej. Punkt.
 
Just nu sitter jag i mitt nya rum och kollar ut över de nya snömassorna som täcker vårat norska boende.
Jag som hade tänkt att ge mig ut på en PW idag.. Nåja, då har jag anledning att inte göra det idag heller. Heh.
 
Njah, i brist på inlevelse i min otroligt dåliga text, slänger jag istället upp lite pics. Mah kamera is funnen.
 
 
Kan ju börja med att säga att Hilma var här i helgen! Vi välkomnade henne med öppna armar och öppna ben!
 
Jag själv jobbade och stod i, rydda bland jeansen och fann ett par Levi's 501 i strl. 42/36. Hela jag försvann.
 
Himla mycket bilder på mig, men hallåååå... Jag har fucking metall i käften!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0