1 årsdag!

Är man forever alone, så är man.
Det finns inte mycket att göra åt saken, bara att leva med det.
 
I alla fall, jag har aldrig kille - Hilma har ALLTID kille, så vi är som dag och natt.
Vi är verkligen olika med precis allt.
Vi tycker och tänker olika, vi hatar varandras musiksmak, vi har inte samma kill eller klädsmak,
och Hilma gillar inte ens pizza. Hallåååå, vad är det för vän?
 
Men tro det eller ej, så går vi ihop hur jävla bra som helst.
Hilma är utan tvekan min bestie, och idag, den 9/1 har vi känt varandra i 1 år.
Inte ett dugg länge, kan tyckas.
Nej, det är det inte heller.

Länge eller ej, hon är min vän och idag har jag stått ut med gulligull i 1 år.
Rosa, spets, Melissa Horn och Leonadro DiCaprio.. Well, that's my friend.
 
HAPPY ANNIVERSARY, BESTIE!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Heheh låter som mig o min bästa vän xD

2014-01-12 @ 18:04:18
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0