13 dagar kvar..

Schena! Allt bra?
 
Hilma har varit här (igen), därför har jag inte riktigt velat uppdatera min blogg..
Känns galet osocialt att blogga när mina vänner ifrån Sverige kommer.
Men ja, jag har jobbat och slitit, Hilma har hälsat på, det har regnat sen julafton så allt är väl som vanligt?
 
Kommer ni ihåg att jag var på ett litet mission före jul, när jag åkte till Kristianstad?
Jag får svar därifrån nu i veckan, så jag klättrar på väggarna av nervositet.
Till råga på allt så ska mina absoluta favoriter flytta ifrån Norge - Ola och Sanna.
Så igår satt jag och bölade som Lille Skutt, så känslosam är jag just nu.
 
Lärdom: Bli aldrig fäst vid folk i Norge - dom lämnar en förr eller senare ändå.
 
Så nu ska jag duscha av mig, sen gå till Sanna och antagligen kolla på Vines - som vanligt.
(Min nya blogg är på G, jag har som sagt bara haft lite fullt upp det senaste.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0