Härligt härligt, men farligt farligt..

Ja, just nu är det mycket som är härligt och farligt.
 
Härligt:
* SNÖÖ! Åh, himla mysigt. De blir så ljust och härligt också. Och kallt. Mysa ner sig under en filt. Love it.
* eBay! Har inte förstått mig på skiten innan, men nu så.. Köpte bland annat en klocka för 16 riksdaler. Nice.
* Jag har en snygg granne.
* Jag blir 20 år om 3 dagar. Ojojoj!
 
Farligt:
* SNÖÖ! Mina ben försvinner, det blir kallt som i ett isbjörnsrövhål och man halkar. Onice.
* eBay! Jag köpte mer grejer än en klocka..
* Jag har en snygg granne. Gah, höll ju på att bryta nacken i Sannas trappa idag pga honom. Typiskt.
* Jag blir 20 år om 3 dagar. Jag börjar bli gammal.
 
HALLÅÅ, allt är så lurigt nu ju..
Därför får ni en låt att lyssna på - detta är något utav det bästa jag någonsin hört.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0