jag har fått skäll. igen.

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag suger på att uppdatera.
Det värsta med allt är att när jag för en gångs skull har något att blogga om,
så har jag liksom väntat för länge med att skriva nåt och sen poff rinner det ut ur sanden.
Förlåt, förlåt, förlåt.
 
Mitt senaste inlägg var den 16/1, det är enligt mina beräkningar 13 dagar sen.
Vad har då jag haft för mig under dessa 13 långa dagarna?
 
♥ Jag har sålt jeans! - Hujedamig, så kul!
♥ Jag har varit hemma hos mamma och pappa!
♥ Jag har fyllt 20 år!
♥ Jag har kollat på någon Sagan om ringen.. Sagan om de två tornen.. What ever..
 
Okej, bara massa random stuff, men ja. Den 18/1 hade vi fest på Knut,
och firade min, Olivias, Ellinors och Antons födelsedag.
Himla kul, det var 80-tals tema och sånt bör man få uppleva oftare tycker jag.
På den stora dagen satt jag och Olivia med en varsin pizza, 2 liter cola och varsin chipspåse och tyckte vi var jävligt balla, tänka sig att vi faktiskt hängt med varandra i 20 år?
Helt jävla crazy, fan.
 
Ja, det var väl det enda vettiga jag faktiskt gjort, nu när jag tänker efter?
Jag fick en systemkamera i födelsedagspresent, 2 affischer med One Direction samt en hippie-brödrost.
 
Såhär snitsig var jag på 80-talsfesten. Speedad på koffein och taurin.
 
Mina lärjungar Maria & Olivia var också oerhört stiliga. (Observera Carlings-påsen. Smygreklam.)
 
Emelie var fin. Och full.
 
Jafan, hemmagjord tårta unnade vi oss. Den var mycket godare än vad den ser ut.
(Ser ut som tårtan Hagrid sätter sig på i Harry Potter vafan.)
 
I fredags var jag och snyltade möbler hos ett gäng pågar som flyttar hem i veckan.
Någon, nämner inga namn, verkar ha det skönt vid datorn, if you know what I mean.
 
Under samma kväll skaffade jag fjortis-appen "Hot or Not".
Efter att ha hittat min granne och min chef på den där jävla skiten trodde jag att det bara fanns weirdos där,
men ack så fel jag hade. Några klick senare så fann jag något utav det vackraste som finns.
Han bor i Oslo, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är så fin! :) Kram

2014-02-19 @ 10:02:12
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0