Jag lever!

Jag får väl passa på att säga: GOTT NYTT ÅR!
Käre barn, nu är här 2014 och om dryga 2 veckor fyller jag 20 år.
Tänka sig va, 20 år? Helt sjukt ju.
 
I alla fall, jag har varit väldigt frånvarande ifrån min blogg den sista tiden,
och blev idag påmind av Alice att jag skulle uppdatera min blogg "för i helvete".
Förlåt!
Det har ju hänt så himla mycket!
Det har blivit ett nytt år, jag är tillbaka i Norge, Elin och Hilma har varit här, Elin och Hilma har åkt hem, jag har städat, jag har blivit straightedge.. Ja, ni ser ju..
 
Sen tänkte jag också meddela att jag håller på att göra en helt ny blogg.
I år är det 5 år sedan jag skapade denna bloggen, och nivån på mina inlägg blir bara sämre och sämre.
Därför tänkte jag börja om på ny kula, finna inspiration, skaffa ett bloggnamn som inte är så jävla fjortis och skriva om betydande ting - jag har ju börjat ett helt nytt liv för sjutton snubbar!
När jag skapade denna bloggen så var jag pantad. Och fjortis. De inläggen som är kvar ifrån den tiden kan jag inte ens stå för längre, därför känns det som det bästa valet (och det roligaste!) att göra en helt ny.
 
Jag kommer givetvis meddela när min nya är klar!
 

Att Hilma skulle hit var sådär super-hemligt, så jag och Elin tog en obligatorisk hissbild i väntan på "secret guest".
Jag och Sanna sa adjö till våra rök-stunder med choklad och tända ljus. Vi hade fina stunder tillsammans,
men nu är jag rökfri och det är nog ännu finare!
På nyårsafton dukade vi upp långbord för 35 pers på Knut! Så himla mysigt! Sen gick vi (och halva norge) ner till hamnen för att kolla på alla fyrverkerier. Visst, det var fint, men det slår aldrig Varberg!
Hilma leker pregnant.
MELLANDAGSREA PÅ URBAN! Världens snyggaste sweatshirt och t-shirt - typ 400 spänn. Som hittat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0