Musikalisk upptäckt!

Okej, ni tror väl inte ni skulle komma undan mina musikaliska upptäckter? ;)
Håll i er, detta är inget boyband med synkade dancemoves och autotunade röster.
 
Nejnej, denna gången är jag långt utanför ramarna och hittade ett band ifrån Island, som heter Sigur Rós.
Ni kanske redan hört talas om det?
Jag hade i alla fall aldrig hört talas om "skiten" förr,
men sen gick jag den bästa promenaden i hela mitt liv,
(tänker inte gå in på detaljer.),
men då fick jag i alla fall nys om just detta bandet.
 
Deppigt och vackert, naket och rent, Sigur Rós går hem på Carlings and in mah room.
 
Lyssna och njut, detta är ren och skär mystik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0