Don't talk about moonshine...

Efter en sjukt tröttsam dag på jobbet
for jag, mamma, pappa, Viktoria och hennes granne Linda till Ikea för att shoppa loss lite.
Eller ah, jag shoppa loss, mamma och pappa betala. Hihi (a)
Fick köpt en ny säng, en ram till min älskade Marilyn Manson-bild,
nya gardiner, lite småskit samt en tv-bänk/byrå.
Tror detta kan bli fett som fasen faktiskt!

Så nu vet jag alltså hur min helg ska spenderas..
Skruva Ikea-möbler, vara pedantisk och ligga i min säng.
Så de ska va, hörde att de skulle bli regn i helgen.

Förresten! Jag måste bara säga en sak innan jag beger mig in i duschen.

Frida och Johans mamma Anna är en underbar människa.
Idag bjöd hon mig på kokt torsk och äggsås. Love it!


Hardcore Superstar – Moonshine - Helt klart dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0