Åska..?

Bloggade dessvärre inte igår, och de har jag egentligen ingen bra anledning till att inte göra,
för jag va hemma vid 2, sov på soffan, åt och sen spela jag golf.. Hmm.. Nåväl, för bli ett litet nu!

Sitter iaf och äter frukost atm, och ska snart sminka klart mig & ta på mig kläder,
sen blir de till att åka in till äckelskolan.
Dock börjar jag undra om jag ens ska åka, medtanke på att de är kolsvart över havet.
Askmoln eller åskmoln..? De återstår att se.

Nä, måste facebooka vidare!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej frida! :) <3

2011-05-25 @ 15:54:05
Postat av: fridaa

hej..? :)<3

2011-05-25 @ 20:12:03
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0