Shopping!

För att inte göra ett inlägg som är flera mil långt,
gör jag ett litet fjortis-inlägg här, och visar de jag köpt de sista (dvs de jag orkat ta kort på..)
Tänkte även visa de jag planerar att köpa nästa gång jag får lön, hihi!
(Nåt ni undrar över, bara att fråga!)
Enjoy!


Ringen köpte jag för ett tag sen, men den första jag köpte vart de fel på,
så fick en ny i fredags, då jag även köpte dom sjukt söta örhängena! (:
29 :-, Ur & Penn !
Tänkte ha dom på bröllopet, och bild på hela den outfiten kommer..


Jätte dålig bild, jag vet! Men iaf, man ser ju att de är ett par beige chinos? ;)
49 :-, Gina Tricot!


Stor och go blus, 49 :-, Gina Tricot !

Kolla...Unik Klocka Med TV-loggan i Urtavlan  Ny !!
Idag vann jag även denna galet fräna klockan ifrån Tradera.
105 :- för klockan + frakt på typ 20 riksdaler. As billig! :D

Hood "Longo" - Off White
Humör är ett märke jag "upptäckte" när jag började på PS,
då i princip alla äger något med just "Humör" på.
Jag älskar de märket, och killar med de märket ligger hööögt på min lista ;)
Haha, skämt å sido, varför finns de inga kvinnokläder i Humör?
Älskar denna tröjan, och så satans manlig som jag är, funderar jag på att köpa denna :)
599 :-, Junkyard.se


Fick ingen bra skärpa på mitt halsband jag köpte för ett tag sen,
men om man kollar riiiiktigt noga ser man att jag fick de graverat :)
Graverade Morfar i hjärtat,
och ni som känner mig riktigt bra vet hur mycket morfar betydde för mig.
I år är de 5 år sen han lämnade mig, och gjorde detta just for him.

Kommentarer
Postat av: CARRO

EEEEJ!

Buabarnet nr 1, jag sitter i mexico f;r tillfallet, och du fick reda pa vad jag har gjort skulle du vara sjukttttttttt stolt over mig!!!!

Du far reda pa vad jag har gjort nar jag kmr hem om en vecka!

Love you! (L)!

2011-05-29 @ 23:42:57
URL: http://ccarrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0