I'm back, motherfuckers!

NU JÄVLAR,
är datorn i full fräs igen, och nästa vecka får jag en MacBook Pro ifrån skolan.
Frida kommer bli nya superbloggarN, känner jag!
 
Haha, men som sagt, skolan har satt igång igen,
och det sög dessvärre mer än vad jag trodde det skulle göra.
Men vafan, 10 månader kvar, sen slipper jag skiten..
Jag tror jag kan hålla ut.
 
Har bokat Sabaton-kryssning nu också med min fina lilla Annie.
Kommer bli så sjukt guld så de är fan inte sant!
 
Jag vill tillbaka till Rockstad; Falun.
Jag vill uppleva den jävla stämningen igen.
Go musik och underbara människor runt omkring sig i 5 dagar, hur bra kan det bli?
 

Kommentarer
Postat av: astrid

fan vad nice! jag har ju bokat biljetter till sabaton här i stan då de kommer hit i december!! :)

jo jag längtar med tillbaka! det var riktigt sorgligt att lämna er så tidigt!! :(

2012-08-26 @ 21:53:28
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0