I'm fucking back!

Jag har (som några av er säkert redan vet via Facebook och Twitter) varit inlagd på sjukhus de senaste dagarna,
därav den dåliga (eh.. ingen) uppdatering.
 
Och jag har fått en miljon frågor om vad det var med mig,
om jag är frisk nu, om jag ska opereras och hitan och ditan,
och jag vet tyvärr lika lite som ni.
 
Det enda jag vet är att jag låg inlagd pga. jättehöga infektionsvärden,
och dom kunde inte hitta vart infektionerna kom ifrån.
Så jag har varit på sjukan sen den 1 augusti, och legat med dropp och grejer på en avdelning med enbart oldies.
Det var helt seriöst det värsta jag någonsin varit med om i hela mitt liv!
(Dock ska jag kanske, äntligen, få ta bort mina förbannade halsmandlar. Awesome.)
 
Men nu är jag hemma, lite som "rehab" här just nu.
Måste vila och dricka massor just nu, och det suger.
Fast i och för sig orkar jag inte med något annat heller, så vafan..
Tur det är friidrott på OS just nu, nåt att kolla på i alla fall. :)
 
Mitt rum den första natten.. Ett jävla förråd, typ.
 
Försökte rocka till stämningen lite. Jag menar, dropp är fett rockigt!
 
Frukost till en hel armé. Och jag som inte ens kunde käka.
 
My crib.
 
Avslutar detta med en jävla sörja som skulle göra min hals bättre.
Det smakade skit, såg ut som spott, konsistensen var som s*agge och hela tungan domna av.
Bra skit!

Kommentarer
Postat av: astrid

hahah muumsigt värre asså!! vilken shot! xD
men härligt du mår bättre nu då!:)

2012-08-07 @ 15:42:02
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0