Shit, sorry.

Haha, här var man aktiv, ja!
 
Jag ber hemskt mycket om ursäkt,
men jag har faktiskt jobbat hela helgen, och gårdagen spenderade jag i stan och sen på Gekås.
Full rulle för en liten kvinna.
 
Har i alla fall fått inhandlat allt pick och pack jag ska ha med mig till Falun.
Tänka sig, om mindre än ett dygn sitter jag på en buss som tar mig till den fetaste festivalen ever.
Och där ska jag jobba.
Åh, jag är så sjukt jävla taggad så det är inte sant!
 
I alla fall så fyllde jag i mina gaddar idag.
Det gjorde ont, och nu tänker jag aldrig mer fylla i dom.
Dom får hellre vara skitfula, för det gjorde så jävla ont alltså.
 
Nä, med detta vill jag bara säga peace out,
ha det chill och jag följ mig på Twitter/Facebook under tiden jag är i Falun,
uppdaterar mest där nu för tiden.
 
ROCK ON, DUDES!
 

Kommentarer
Postat av: astrid

VERKLIGEN KUL VI SÅGS :)

2012-08-18 @ 20:56:22
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0