Yeah, buddy!

Det här med att blogga verkar jag bara bli sämre och sämre på.
Fyfan vad kass jag är!
Men på torsdag får jag en ful liten mac-dator ifrån skolan,
tror allting löser sig då.
 
Och nu tänker jag varken tala om väder, skola eller att hösten är på väg,
för det har alla andra gjort på Facebook.
Jag orkar inte vara mainstream,
så därför tänker jag nu lägga upp ett stycke gedigna bilder ifrån en gedigen festival - Rockstad; Falun.
Enjoy, my friends.
 

Rockstad; Falun 2012.
 

Nämnde jag nån gång att jag täffade basisten och trummisen i Dynazty eller? ;)
 

Danko Jones!
 

Mysmorgon med Timothy, Jonny & en gedigen godispåse.
 

Sista kvällen, sista spelningen.. SABATON!
 

"Över Norden jag härskar.."
 

Timothy vart himlans trött efter Sabaton..
Jag förstår honom, vilken sjuk jävla spelning alltså!
 

Avslutar detta gedigna inlägg,
med den sjukaste tatueringen jag någonsin sett!
Man träffar mycket knasigt folk i Dalarna,
men helvetes jävlar vad grymt det var.
 
Vi ses nästa år, rockers.

Kommentarer
Postat av: astrid

heheh vilka fina bilder :P
jo jag kan med förstå att han var trötter, Timothy xD

syndsom faaan bara jag missade sista festivaldagen !!! :/

2012-08-30 @ 18:04:18
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0