"Då kan jag hjälpa nästa sällskap som inte har fått hjälp!".

Sovit 2 timmar i natt.
Hade en efterfest med 4 pers som "slutade" 10.10 i morse.
Jag är trött.
 
Förövrigt var det företagscupen igår,
och ska jag vara helt ärlig vart det ganska tråkigt.
Riktigt jävla tråkigt, så det var ju en jävla tur att efterfesten var guld så det styrde upp de hela!
 
Så idag har jag endast tagit det jävligt lugnt,
och sen avslutade jag och Olivia dagen på 3 toppar.
Det var gött.
Dock vart personalen där helt as knasiga, dom sa "då kan jag hjälpa nästa sällskap som inte har fått hjälp!".
No shit dude, jag trodde du skulle hjälpa dom som redan fått hjälp?
 
Nu ladda jag precis ner Rock of Ages.
Filmen är guld, men kvalitéen var under all kritik.
Skit samma, Tom Cruise är snygg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0