Det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder!

Jobbat idag som vanligt, men fyfasen vad träligt väder det har varit. Hela jävla dagen dessutom!
Pissregnade som fan från morgon till lunch, hur jävla rockigt är det då?
Nåja, jag ska inte klaga.
Jag får pengar oavsett om det regnar eller ej,+ att jag får anledning till att andvända de gröna, sexiga regnkläderna, samt ett par groteska stövlar i size 50 eller nåt.
Gotta love it!
 
Annars så har jag en typ av sjukdom när det är halvtråkigt väder ute.
Jag "måste" beställa kläder då!
Eller, måste och måste..
Det är mer en lugnande grej, eftersom jag är för lat för att dra på mig varma kläder och gå ut och röka,
så beställer jag helt enkelt nya.
What the fuck?
 
Och påtal om beställa saker,
så ska jag boka bussresa upp till Falun också.
Lida på en jävla buss, helt själv, i 8 timmar och 50 minuter.
Love it.
Men snart.. DÅ är det Rockstad; Falun!
<3
 
Leggings. Fult ord.
 
Ytterligare ett par leggings.
 
Ballerinaskor.
 
Detta kommer ifrån OdiumClothing.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0