Godissugen.

Ligger och kollar på När lammen tystnar och halvsover på soffan.
Det förtjänar jag efter att ha rensat ca. 200 meter häck på jobbet - i regn.
Har till och med dragit fram min zipperall för att det är så jävla kallt.
En sista minuten resa hade inte varit helt fel.
 
I alla fall, jag skulle fyllt i min kors-tatuering idag,
men den vart inte läkt ordentligt så jag måste dit igen.
Känns pinsamt att ränna där, speciellt när snubben inte kan svenska heller.
Skit samma, hans klädstil har ändrats sen sist jag var där, så nu vart han en riktigt läcker liten polack.
 
Och nu, bara för att jag babblar på om onödiga grejer, så blev jag akut godissugen.
Bäst jag kilar ner och ser vafan jag kan hitta.
 
"En statistiker försökte testa mig en gång. Jag åt hans lever, med favabönor, och en god Chianti." - Dr. Lecter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0