Knep och knåp.

Helt seriöst så råkade, RÅKADE, jag faktiskt klicka hem lite nya kläder.
Jag råkade, faktiskt.
Tryckte på köp, och vips kom det fram "Tack för ditt köp!".
Nåja, tack H&M, hade bara velat om jag inte tryckt på köp ändå.
 
Förövrigt knepar och knåpar jag ihop lite snygga tavlor.
Ska framkalla bilder i morgon, som jag sen ska rama in och hänga upp på mina kala väggar.
En bild på Crashdiet, en på Black Veil Brides, och en på Andy Biersack.
Himmel, sicka fräscha väggar jag kommer få!
Tanken är att jag ska ha en tavla på varje band/bandmedlem jag tycker satans mycket om.
 
Denna äckligt porriga bilden ska pryda min vägg.
 
Och det ska denna också..
 
Sist men inte minst, mina fina sleaze-pojkar.
 
Kommer aldrig lämna mitt rum när tavlorna är uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0