REN OCH SKÄR JÄVLA LYCKA.

Trots att jag är i stort sett utarbetad, på dåligt humör och helt slut,
så är jag så in i helvetes lycklig så det är fan inte sant.
 
1. Idag (och igår) fick jag hem paket ifrån H&M och Odium Clothing. Love it. Bilder kommer.
2. Idag på Norvalla Marknad hittade jag och Frida apasnygga Jack Daniel's-linnen. Awesome!
3. ASKING FUCKING ALEXANDRIA KOMMER TILL SVERIGE I JANUARI.. OCH JAG SKA DIIIT!!!!
 
Helt seriöst, jag gråter av lycka!
Om Black Veil Brides får tummen ur röven och kommer till Sverige också,
då kommer jag helt seriöst dö med ett leende på läpparna.
 
Jag är så flum just nu så det är bäst att jag slutar skriva nu.
PEACE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0