Sjuk.. Igen.

Alltså, är det bara för mig blogg.se krånglat hela jävla tiden det senaste?
Såg nu att jag hade 4 likadana inlägg, trots att det stod att det var någon jävla ko som brutit sig in i systemet?
Jag orkar inte.
 
I alla fall,
igår var det kräftskiva med Turkiet-gänget.
Började med att käka kräftor och kungskrabba hemma hos Lina, planerade en ny resa,
och sen åkte vi in till krogen.
På krogen vart det jättedött, stället kokade över av boråsare, samt fick jag lärt en bartender vad hältahälta är.
 
Nu så är jag halvdöd, ligger på soffan med 39 graders feber och tonsiller i size med golfbollar och kollar på damcykling på OS. Suck.
 
Jag glömmer alltid att släppa handbromsen.. Fast hellre det än att glömma dra den!
Igår när vi gick ifrån Black Pearl för att leta upp våran taxi,
så såg vi en bil som rulla.. Eller backade.. Väldigt lång.. Utan förare.
Helvete alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0