Skönt med ledighet osv.

Numera är söndagar den enda dagen jag är ledig på,
och det känns skönt eftersom det vart Makrillsfestivalen igår.
 
Makrillen i sig sög dolme,
men jag tycker på nåt sätt att man är tvungen att gå dit.
Jag menar, man träffar folk, dansar som aldrig förr och dricker alkohol. Hallååå, vem tackar nej till det?
Överväger dessvärre om det är mer värt att hänga på Wheels & Wings nästa år i stället,
för jag börjar bli trött på allt småfolk som ränner omkring och spyr och lipar överallt.
Skärp till er, för fan.
 
I övrigt så har jag käkat pizza med Olivia idag.
Eller nä, jag åt inte pizza. Jag åt kycklingrulle.
Det var inte så jävla gött faktiskt.
 
 
Näfan, detta var mer ett inlägg för att visa att jag faktiskt lever.
I morrn äre back on work igen, kul. Kul.
Fast nej.
 
Pill i stjärten.
 
Bild från förra årets arbetsinsatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0