Då var det över..

Äntligen, melodifestivalen är över, och vi skickade Loreen till Baku.
Kan bli spännande, östeuropa tycks gilla sån skit.
Jag personligen höll ju på Dead By April,
men killar.. Ni vann inte tävlingen, men ni vann mitt hjärta.

Förövrigt så sitter jag och surplar i mig en gedigen frukost nu, O'Boy.
Eftermiddagen ska spenderas med 300 konfirmander,
och avsluta med en Michael Jacksson-gudtjänst.
What the fuck, varför just honom?

Och nu när jag sitter här och surplar och funderar på livet,
så upptäckte jag att mjölken var för gammal.
Nåja, lite skit rensar magen.


Kommentarer
Postat av: Therese

VARFÖR SÅ SNYGG?

2012-03-11 @ 15:48:32
URL: http://thereserichardsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0