Driver du med mig?

Manson platta Born Villain var beräknad att släppas i höst.
Igår såg jag att den ska släppas den 25 April - I Japan.
WHAT THE FUCK?!

Igår skrev en dude till mig att han förlora oskulden när han var 11 år gammal.
Jaha, ser det ut som jag bryr mig? Svar: Nej.
Och om det nu är sant, så är det bara hemskt.
När jag var elva år lekte jag med dockor, Barbies, Bratz och hela kittet,
inte fan låg jag och gökade med andra BARN.

Usch, idag är jag lite bitter, som ni säkert märker.
Så jag åker in och köper tapeter, och ni kan få en gedigen låt att lyssna på.
Peace!


"Prick Your Finger It Is Done
The Moon Has Now Ecplised The Sun
Angel Has Spread It's Wings
The Time Has Come For Better Things"

Jadå, Antichrist Superstar med Manson är fan en klassiker,
+ det mest omtalade någon gjort på en scen sen Ozzy käkade fladdermöss på scen..
Han river sönder en bibel.
Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0