More updates to the people!

Hej, hallå!

Idag ville jag mest meddela att;
Jag har lämnat in mitt jävla projektarbete = nu kan jag ägna mer tid åt mah blogg.
Bra va?
 
Nu det senaste har det hänt så himla mycket knasigheter som ni förhoppningsvis sätt på både min facebook och instagram, så därför tänker jag inte dra upp det här också. Då blir allting jävligt tjötigt.
 
Men just nu har jag långhelg, eller ah.. Lång, låååånghelg.
Jag har varit ledig sen onsdags klockan 10.50.
Nu börjar jag bli rastlös. Mamma och pappa jobbar, katten är ute och jag har ingenting att göra.
Sitter bara och inväntar kvällens festligheter, rocktema på Oscars.
 
Och i morgon är det Bring Me The Horizon. <3
 
Bäst just nu; Upon This Dawning.
(Gitarristen som sjunger i refrängen, Teo, är en väldigt vacker person dessutom. Kolla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0