April, april!

Dag 01 – I min handväska
Grejen är den att jag faktiskt inte brukar ha någon handväska,
men mina fickor är däremot fulla och dom består av:
* Mobil + headset
* Lypsyl/läppglans (annat smink i mån av plats.)
* Pengar/busskort
* Cigg
* Hårnålar
* Parfym

Och nu till de "intressanta..

Idag lurade våran naturkunskapslärare oss ganska rejält,
så nu kan ingen skylla på att de är jag som är den dumma i klassen hela tiden.
Vi snackade gener och skit, och då berättade dom att dom tagit fram en ny slags kossa,
som man skulle få mer mjölk ifrån.
Han visade en bild på 2 kossor som såg ihop sydda ut ungefär,
fast dom hade inget huvud, utan att dom fick näring ifrån nåt klorofyll från pälsen.
Jääävlar va trovärdigt de va, jag tror helt seriöst att alla blev blåsta?!
Iaf jag och Hampus x2, haha!

Annars har de inte hänt så värst mycket, spelade Lacrosse på gympan,
fick reda på att vi ska gymma nästa vecka och nästa vecka igen ska vi simma.
Simma. Jag. 26 killar. En bassäng. Simma. Jag är rädd för vatten, och jag ska simma! :(
Dessutom äger jag inte ens en bikini.. :s

Nä, powernap nu, och sen så blire WARBERGS SPELEN! ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

sen när börja du röka ?

2011-04-03 @ 15:44:10
Postat av: fridaa

Ska rätta mig...

Har cigg i min väska när jag känner för att röka.*

2011-04-03 @ 19:06:54
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0