Bränd like a kräfta.

Efter att ha spenderat 2 timmar i en taggig häckfan på jobbet i sol,
och 6 timmar på en gräsklippare i STEKANDE sol, ser jag numera ut som en..
Tja, vad ska man jämföra med ? Kräfta, hummer, blodig tampong eller nåt annat rött.
Ja, som ni säkert förstår så har Miss Albino sveddat sig lite i den trevliga solen,
men de är de värt. Hellre röd än vit. Eller...?



Bara jag som såg att fotona blir som en daze..?
En kantig sådan, men what ever...

anyway, mina piercingar kom igår,
iaf 3 utav dom. nu väntar jag spänt på klänningen och resterande 2 piercingar!
börjar dock tröttna på dom "piercingställena" jag har,
och vill göra nåt nytt.
Varför inte nacken ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0