De va de lovet de..

Sitter här och funderar vad jag ska ha på mig idag,
men dock vill min hjärna inte samarbeta med min garderob, så jag antar jag går naken.
Okej, kanske inte, men just nu känns de som de, därför behövde jag skriva av mig lite.
Idag är de lixom the first day at school. That sux.

Iaf, jag va faktiskt i skolan igår oxå,
och hälsade de små barnen välkomna och om dom blir mobbade finns jag med i Kram. Typ.
Jag blev ganska chockad över att alla såg så små ut?
Visst, jag är inte så jävla stor jag heller, men herregud..? Spetor!

Nåväl, jag hann med igår att skriva in mig på körskola och söka jobb.
2 vuxenpoäng på samma dag.
Sen vart jag med far min på systemet oxå,
för att köpa Whiskey till Erik som fyller 85. Coolt.

Nä, på med kläder nu Frida. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0