Om ni bara visste..

.. Hur jävla gött de är att ha lov?
Okej, lov har jag ju iofs haft sen juni, men har ju jobbat bort hela.
Men slut på att dregla efter snygga killen i kyrkan, slut på att bli impad och små kåt på trädklättrare,
slut på gräsklippning, blomsterrundor, soprundor, begravningar, krattning, HÄCKRENSNING.
Sluuuuuut för denna sommaren!
Detta är så soft så att jag, Viktoria och min bästaste Frida åker till Göteborg i morrn för att shoppa loss,
käka langos (?!) och spana killar, nu när de är Kulturfestival och allt.
Tack alla kära vänner för denna sommaren, see yaah next year!
(Extra pussar på Frida. Hon är bäst. Hon är mer än en bästa dögrävare. She's everything.)

Förövrigt "glömde" jag att blogga igår.
Okej, de gjorde jag inte.
Ska jag säga varför?
Jo, jag vaknade utav att de ömmade i käken.
Stack till tandisen, och där fick jag bedövning och dom konstaterade att min visdomstand
(som är på väg upp) är inflammerad.
Skit kul detta. Kul som fan.
Pencillin i 10 dagar och sen blire dra ut tandfan.
Just nu tror jag inte på tandfen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer sakna dig bajsigt mycket va fan :(. Du är bästaste <3 PUSS

2011-08-12 @ 18:45:25
Postat av: Frida

Men du bor bara i Derome. Jag kan övningsköra dit och hälsa på. Jag kommer självklart att komma mer till jobbet i hopp om att se snyggisen.

Du är bäst, puss! <3

2011-08-12 @ 20:10:19
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0