Omg, omg, what a wonderful surprise!

Då har även jag fått tummen ur röven och lärt mig växla.
Inte för att jag va nån speciell kung på de, men vafan...
Spela roll, jag kom hem oskadd och bilen är ännu inte kvaddad.
Good job, Frida! :)'

Igår så fick jag en mycket bra bok utav min mamma,
som jag tänkte tipsa om.
När jag väl läser, så älskar jag att läsa självbiografier,
och denna gången blev de en om hur Guns N' Roses bildades.
(Blev så fast i den boken att en del ur Welcome to the jungle fick pryda min header!)
Nä, men jag älskar rock, och jag älskar denna boken.
Jag älskar att läsa om rockstjärnors flippade liv fullt av alkohol, droger, avsugningar och kristna skolor.
Läs den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0