Too cool for school. Typ.

Alltså, de värsta man kan göra är att ha nedräkning till skolan börjar.
Ha koll på scheman, salar, kurser, allt.
Nu är jag lite cool, så jag håller ju inte på med sånt trams,
men jag måste erkänna att jag spanade in mitt schema igår,
och jag ber till... Eh... Marilyn Manson (nån jag tror på iaf..) att dom inte ändrar på de!


Stjärnorna jag knåpat ihop visar att jag inte har dom lektionerna,
så... Ja, jag gillar de.

Fuck this, Frida!
Jag tänker inte sitta här och tänka på skolan mer?
Nä, nu går jag hem till mormors lya och öser vann i källarn.


Kommentarer
Postat av: Joachimmelisa

It is the coolest site,keep so!

2011-11-16 @ 15:02:35
URL: http://joachimmelisa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0