And so the lion..

.. fall in love with the lamb.

Jag förstår inte riktigt grejen med att jag citerar Edward Cullen i min blogg,
jag menar.. Twilight? Come on.. Pattinson va fan så mycket bättre i Harry Potter.

Nog snackat om de, för nu ville jag endast meddela att jag överlevde riskettan,
och de känns så sjukt gött att skiten snart är över.
44 dagar kvar tills 18 årsdagen Frida, inte illa.

Och nu är jag så sjukt övertrött så jag vette fan vad jag svamlar om.
De enda jag vet är att jag ska vila middag nu, sen brassa på nudlar och glo på film,
och fira att jag är ledig i morrn.

Förövrigt, eftersom jag är lite känslosam åså...
Erkänn Deathstars låten va bra? :D
Jag är lite sådär kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0