Årets sista pudding!

För första gången på lovet har jag haft "fullt upp", därför ni får en snygging på kvällskvisten istället.
Har handlat mat inför morgondagen med Lina, Johannes och Olivia,
och även förberett en efterrätt vi ska bjuda övriga gäster på.
Kommer fan bli guld! :D

I alla fall, nu har jag sugit på karamellen hela jävla veckan,
och här får ni 2011's allra sista snygging.
Han kan vara snyggaste av dom alla, och de är...

LOOMIS FALL!

Loomis Fall - Premiere Of Paramount Pictures And MTV Films' "Jackass 3D" - Arrivals
Loomis Fall Photo
Alltså.. Denna människa är jag så sjukt galet äckligt jävla sugen på så de är fan inte sant!
Jag verkar dock vara den enda som vet vem snubben är,
men om ni kollar på Jackass bör ni veta vem han är.
Han brukar vara typ domare när dom hittar på sina grejer.
Annars så är han en övermusikalisk dude som spelar trummor i "Wax",
35 år gammal och vad jag har hört låg han på rehab för ett tag sen?
Vette fan, snygg som fan är du i alla fall.
Loomis, would you marry me? :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie L

Men du! Har du haft med Dolph?

Läser hans träningsbok just nu och skeeetans vilka snygga bilder!!!!

2011-12-31 @ 01:18:29
URL: http://lyckrell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0