Julklappar!

Nuu ska ni få ser mina julklappar, men jag måste påminna er om att..
1. ALLA bilder är tagna med mobilkamera, dvs kvalitéen är inge vidare.
2. + alla julklappar jag fick så får jag också mitt körkort betalt. Inte illa.
3. Jag fyller snart år, därför ser de "lite" ut.



Halsband + örhängen. Fick de utav syster Elin.


Läderarmband med döskallar.


Kass bild, men ah.. En smyckeshand.


Converse.


Parfym från Escada. (Smells awesome! För en gångs skull luktar fan jag fräscht!)


T-shirt.


Plastbyxor.


Linne.


Skinnväst, bajs cool!


Stickade höser (strumpor för er som inte har dialekt) med halkskydd!


Pimpad plånbok + örhängen. (Fick de av fam. Hansen!)


Liten samlingsbild.
Sådärja, nu har jag slösat allt för mycket tid på denna bloggen.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0