Queen obscene!

Hittade en "ny", svinbra låt igår med inga mindre än Crashdiet!
Crashdiet – Queen Obscene / 69 Shots , där har ni den.
De enda jag inte gillar är att finnen Olliver Twisted sjunger, och han verkar knäpp.

Tur att dom bytte ut honom till en väldigt vacker skapelse,
som är denna fredagens snygging och ingen mindre än..

.. SIMON CRUZ!



Jaha du Simon, vad kan man säga om dig?
En äckligt grann karl som föddes - 79, sjunger i Crashdiet och är bara allmänt snygg.
Finner inga ord, jag är fan betagen.
Grattis babe, en vacker dag ska du bli min.


Kommentarer
Postat av: Karin - Mitt hörn av universum

Haha, tänkte precis säga: "Vem tyckte egentligen om Olliver?". Tror ingen har honom som favorit...

2012-01-03 @ 15:28:59
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: filip

fel, det är david (dave) som sjunger på queen obscene och han är den första och bästa sångaren i crashdiet, simon är däremot också helt grym

2012-01-21 @ 18:34:09
URL: http://filipaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0