Gaygala in my ♥ !

Har tillbringat 7 timmar utav denna lördagen tillsammans med min kusin Viktoria,
eftersom den andra kusinen vid namn Therese ligger på bb och har just fått en liten bebis! :)
Blev en pojke, och de kan vi gott behöva till släkten.
Välkommen till världen plutten, du kommer få en chock när du inser vart fan du hamnat :)♥

Men som sagt, shopping i Göteborg idag,
och fann en skinnjacka (INTE äkta skinn!), tjocktröja, piercing och ljus.
Haha, bilder kommer sen :)
Skulle köpt ett par skor ifrån Diesel oxå, men sket i de.. Gissa om jag ångrar mig eller..? -.-
Hittade dock vakren solglasögon eller klänning till bröllopet som jag egentligen skulle ha,
så de är ju bara ännu en anledning till att åka på fet shopping igen? ;)

Kom hem, skulle egentligen iväg till Kurorten, men de tyckte inte mamma,
för de va tydligen inte bra å basta när man har halsfluss? -.-
Så jag fick stanna hemma som vanligt och kolla på när Saade gick till final *oväntat..* ,
och sen så vart de gaygala.

Gaygala. Bög. Flata. Lebbjävel. Stjärtryttare. Dragqueen. Transa.
Fan vad jag älskar er era underbara jävlar, jag är kääääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0