I can do it like a dude !

Trots feber, hosta, mansröst och halsfluss så begav jag mig till skolan idag!
Började 12.40, och va endast där för vi hade "viktig" info angående inriktnings och individuella valen.
Fick typ gå runt på alla program, och de va ju som de brukar va ungefär.
Alla sitter vid datorer, dricker cola, äter något gott och softar som fan.

Fick iaf gjort de jag skulle, och jag valde elektronik och så valde jag karaktärsämnen,
dvs ljudanläggningar och CAD-teknik, ist för Svets & massage som jag va helt inne på innan.
Väljer de i 3an ist, för jag vill verkligen läsa ljudanläggnings-kursen :)
Insåg oxå att jag aldrig i hela mitt liv vill hamna på automation.
Ska börja be så att jag verkligen slipper de där helvetet!



Bästa låten på länge! Typ blandning av Ke$ha & GaGa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0