inspirationsdag?

Haft inspirationsdag typ hela dagen idag, vilket innebär att man lyssnar på massa föreläsningar,
om hur dom startat eget företag och grejer, typ.
Helt okej dag för att bara sitta och lyssna, kul att se folk som når upp till sina drömmar.
Hmm, kommer jag att lyckad med att starta egen elfirma och dra in casheN?
Håll tummarna för mig iaf! :)

Idag insåg jag oxå vilken bitterfitta jag är.
en bitterfitta med fördomar.
okej, de har ju typ alla, men när jag hörde att vi skulle lyssna på någon Ghassan så vart jag skeptisk.
Lyssna på en blatte som inte kan svenska som står i en korvmojj utanför Ge-Kås?
Kiss my ass, jag drar inte dit, typ.
Men de gjorde jag, och ack så fel jag hade.
Snubben va störtskön, inte en enda brytning och han va helt enkelt asbra på att snacka med ungdomar.
Ghassan, du är Dagens Idol :)

Nä, pizza nu ifrån Limabacka, see yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0