Man måste kyssa många grodor...

... innan man finner sitt svin :)

Nä, gårdagen vart väl som vilken jävla lördag som helst, i stort sett?
Jag, Julia och Mathilda "samlades" hos mig först, sen gick vi ner till pizzan och mötte upp Jennie.
Sen åkte vi runt med Patrrrrik och Tratten,
va hos Tim N. i typ 30 min, åkte vidare, hamnade bland massa epor, donken, hem.
Gick och la mig och kollade på The Hills Have Eyes i min ensamhet, och sov till 12.
Precis såhär har vårat lov sett ut ungefär, dock att vi sovit över hos varandra hela tiden typ :)
men de har varit ett underbart lov tillsammans med er, trots att vi inte hittat på så jätte mycket.
jag älskar er! ♥


låt mig höra,
kärlekens tunga,
säg att du älskar mig !
kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig ska jag glömma dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0