Sjuk!

Jaha, då sitter man här och tycker synd om sig själv. Börjar visserligen bli van, men fan va trött jag är på de nu.
40 graders feber, extrem hosta, förkyld som ett as och halsfluss. Jag älskar mitt liv!
(Fast ah, enligt läkaren ska man kalla de halsinfektion, för jag har bakterier i munnen typ, så de går inte att "bota" med antibiotika längre, eftersom jag ätit de för mycket så kroppen tar inte upp de.)

Men de känns fint, kan inte prata över huvudtaget längre och varken äta eller dricka.
Fyfan va tråkigt jag har.
Om någon vill känna sig som en bra vän är ni varmt välkomna hem till mig ska ni veta! "/


Efter typ 100 blodprov har jag såna här fina lappar lite varstans.. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0