Är inte de ditt x ?

Åh, fick hem en vecko revyn idag,
och jag blir så glad när mitt horoskop har något bra att säga!

Stenbocken, 22/12-19/1
"Någon i din närhet kan göra dig alldeles knäsvag och
spelar du dina kort rätt kan banden mellan er växa sig starka.
De kommande två veckorna ser ut att erbjuda både spännande äventyr
och riktigt lata dagar med hög mysfaktor.
Pengar verkar sannolikt inte vara något bekymmer för närvarande."

Kärlek/sex ♥♥♥♥
Kul/nöjen ****
Tur/pengar ♣♣♣♣♣

Man får ju hoppas på de bästa iaf, haha :)
Så just nu sitter jag och kollar in rean på Nelly,
blir galet sugen på alldeles för mycket saker,
men om horoskopet har rätt så har jag inte problem med pengarna,
och nu när jag tänker efter är de 25e nästa vecka...
Bäst jag passar på, hihi!

Ansiktet – X - En utav mina absoluta favvisar atm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0