I'm in love, I'm in love...

... and I can't get enough!

va och hälsade på mormor min idag, som blivit förflyttad från ett äckligt sjukhus,
till en supermysig liten byggnad som kallas Skansgatan :)
såg dock ut som ett mentalsjukhus på utsidan,
men när man kom in så kryllade det av söta pensionärer som tyckte de va trevligt med lite yngre människor att prata med. inte för att man kunde föra ett vettigt samtal med någon utav dem,
och alla hette Svea så de gjorde ju inte saken bättre...
 men ska dit imorrn igen och hälsa på de gamla liven :)

idag har jag oxå hunnit med att röja på mitt rum,
och jävlar vad kläder jag samlat på mig?
hade ju typ 100 plagg som prislappen fortfarande satt kvar på,
som jag t.o.m hade glömt bort!?
goddamn, jag måste ut ur de här jävla köpberoendet... NU!
(eller ah, efter i morgon.. Måååste shoppa imorrn!)

har förövrigt bestämt mig för att knåpa ihop en rasta-mössa,
ni vet en såndär cool som Bob Marley har?
Nån som vet hur man gör, haha? :)

Klicka för att stänga fönstret
såg dock att man kunde köpa såna.. känns bäst så.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0