Midsommaaaaar!

Ååh, en klassisk, svensk midsommar med moln & blåst, vad kan slå de?
Jo, en liten återförening med mina gamla b-rudar, Julia & Lovisa, haha :)
Blir lite matlagning, fix och trix med hår och kransar, och sen så blire väl lite krök i Väröbacka.
Detta kan sluta hur som helst, men får väl hoppas på en lika mysig kväll som förra året? (:

Gjorde en ytterst vacker krans igår med min kusin Viktoria,
så den blire bild på sen när jag & my homies är fit for fight och fastnar på bild, hihi :)

Nä, hoppas nu att solen dyker upp här idag så de blir liiite mer midsommar känsla,
och så att jag kan få fira min ledighet ! Ledig i hela 12 dagar, woooohoooe !


snygg, nyvaken & jävligt generös och bjuder på denna otroligt heta bild.
Grrr, mr. *** kommer tända till som tusan.. hihih ! (aaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0