tufft liv!

nu är de såhär va...
1. jag har inte vilat middag på 2 dagar.
2. jag har brännt sönder min rygg.
3. jag har spelat golf i HETTA.
4. min criss angel-säsong jag ladda ner va otextad.
fml.

nä, men allvarligt. här sitter jag uppe som ett jävla fån, dyngtrött och slö,
men kan dock inte sova för att jag som sagt brännt ryggen,
tack vare min mamma faktiskt. jag sov till 1, och som straff för de va jag tvungen att va ute.
Frida + sol = kräfta.
iaf, idag så har jag spelat golf i 30 graders värme, och jag dog typ.
dels för att jag inte spelat 18 hål på hela säsongen, och dels för att jag inte ens vistats på banan på 5 veckor.

så nu ska jag lägga mig och sova ihop dom timmarna jag missat.
puss och pill fan.



i brist på andra bilder fick jag helt enkelt ta en på den lille sexbomben Criss Angel.
även fast hela säsongen va otextad är du fin ändå, gubben. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0