Doping skandal eller vinstsvit ?

Kom just hem från matchen, där vi fick se Warberg vinna över Mullsjö med 4-1.
Dock missade jag 3 utav målen tack vare en pratglad person i klacken.. ;)

Nä, skämt å sido, haft en oerhört slapp dag i skolan (som vanligt),
och sedan blev de romantiskt middag med Tilda bestående utav hemmagjorda köttbullar, potatis och krösemos.
Gött är de!

Nu tänker jag iaf gå och tänka på om frölunda gått och dopat sig,
eller om dom fattat nu att dom inte kan fortsätta med de spelet dom hade innan.
tänker nog tänka på annat oxå. I sängen ska jag vara iaf, haha ! :)


Nä, klockan står på 05.15 imorrn, nu ska jag naaanaaa !
Wasted Penguinz – Anxiety
Lyssna på denna förresten, gööör bra ! <3


Kommentarer
Postat av: Anthon

Vart hittar du dom låtarna? :) Den var verkligen grym ju! :)

2011-03-04 @ 00:06:37
Postat av: fridaa

SV: Kommer du ihåg hardstyle-listan du skickade till mig ? Jag fann den där ! :)

2011-03-04 @ 06:09:40
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha! Har inte hunnit eller riktigt orkat lyssna genom låtarna ordentligt ännu :)

2011-03-04 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0