fjortisdag med madde (:

dagen har sugit hårt,
och jag har varit allmänt schleten och äcklig i skolan.
men de är tillåtet att vara de ibland, sådeså.

idag följde iaf madde med mig hem ifrån skolan,
så vi lagade värsta gorumé middagen, tjöta i flera timmar,
och sen gick vi till ica och hämtade pakeeeet..
MIN ONEPIECE! :)
extremt lång i grenen bara, men jag har ju ben på 10 cm,
så vafan ska man förvänta sig? ;)

hamnade i solariet sen, och där hade vi de mys som fan.
ska även fullfölja denna fjortisdag med ansiktsmask, raka benen och lite brown without sun,
endast för att maxa brännan, haha :D

ev. bild på min mysdress kommer sen,
men just nu måste jag fan duscha, luktar ju solarie.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0